Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Detekce hranice mezi Západem a Východem Evropy pomocí mentálních map
ZAJÍČKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá tématem duality Evropy a podvědomím vnímáním tohoto fenoménu studenty geografie z vybraných evropských států. Cílem práce je za pomoci mentálních map vysledovat, kde respondenti, ve většině případů právě vysokoškolští studenti geografie, z vybraných států Evropy vymezují hranici duality. Dalším cílem je poté následná komparace jednotlivých národních pohledů. Výzkum byl zaměřen především na středoevropské státy, z nichž proběhl v Rakousku, Česku, Slovensku, Polsku a Maďarsku. Část výzkumu probíhala již před vznikem této bakalářské práce a autor výzkumu RNDr. et PhDr. Aleš Nováček, Ph. D. z něho pro tuto práci poskytl podklady, část výzkumu probíhala již jako součást práce. Výsledky výzkumu jsou rozebrány v analytické a syntetické části práce. V analytické části je věnován prostor jednotlivým národním pohledům samostatně, v rámci syntetické části jsou mezi sebou národní pohledy komparovány, dochází k identifikaci podobností a odlišností mezi národními pohledy a také k jejich interpretaci.
Úlohy pro rozvoj prostorové představivosti
NOVÁKOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce je zaměřena na úlohy pro rozvoj prostorové představivosti. V práci jsou popsány některé pojmy, které jsou s prostorovou představivostí spojeny. Je to například schopnost, vnímání prostoru, nebo samotná představivost. K rozvoji prostorové představivosti napomáhají i různé pomůcky, které jsou v práci také zmíněné. Práce obsahuje jednak rešerši učiva základních a středních škol, rešerši didaktických přijímacích a maturitních zkoušek, ale i informace o testech prostorových schopností. Bakalářská práce je zakončena sadou úloh, která slouží k rozvoji prostorové představivosti.
Motivace mládeže k celostní architektuře a práci s prostorem
BUKOVSKÁ, Lenka
Hlavním tématem bakalářské práce je architektura a prostředí, ve kterém ţijeme. Z holistického pohledu vychází nejen architektura, ale i další témata s ní související. Alternativním přístupem je nabízen moţný náhled na vyuţití motivace v pedagogické oblasti. Přiblíţíme si pojmy, které se týkají zdravého bydlení, Feng Šuej, tradičních staveb aj. Uvedeme charakteristiku uměleckých směrů v 19. a 20. století. Návodem pro správnou ?skicu? budoucnosti nám můţe slouţit i zmíněné pozitivní myšlení. V praktické části se dozvíme, jaké mínění a vědomosti o architektuře a prostoru vlastní studenti středních škol. Výsledky byly porovnány mezi SZŠ a SPŠS.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.